O ZNAČKE

História

Značka Cif bola prvý krát uvedená na trh v roku 1967 vo Francúzsku, a to vo forme Cif krémov, ktoré pre Vás vyrábame dodnes. Úspešný koncept sa potom rozšíril nielen cez celú Európu, ale taktiež do ostatného Sveta.

Kombinácia efektívnej čistiacej sily a starostlivosti o povrch bola v tej dobe pre zákazníkov šokujúca. Cif krém ponúkol spotrebiteľom logické riešenie pre ich každodenné dilema a vytvoril tak nový segment na trhu.

V deväťdesiatych rokoch potom bol na trh uvedený aj citrónový variant Cif krému, ale originálne zloženie zostalo zachované. Prvé Cif spreje sa v obchodoch objavili už v roku 1989 a Cif pena o tri roky neskôr. Výroba oboch inovácií však bola zastavená asi po troch rokoch od ich vzniku. Neskôr sa Cif k týmto šikovným produktom opäť vrátil.

Počas celej doby svojej existencie je Cif vnímaný ako inovatívna značka, ktorá sa snaží gazdinkám uľahčiť upratovanie, pretože domov má byť o bývaní, nie o upratovaní.

Trvalo udržateľný rozvoj

Sme zapojení do dobrovoľnej iniciatívy medzinárodnej asociácie AISE, ktorá propaguje udržateľný rozvoj medzi firmami.

Ako súčasť programu sa zaväzujeme, že sú všetky naše výrobky bezpečné pre použitie a sú vyrábané bezpečným spôsobom s čo najefektívnejším využitím chemických a prírodných zdrojov, ako napríklad vody, aby sme pomohli chrániť životné prostredie.

Viac na: http://www.unilever.sk/sustainable-living-2015